Acte de lliurament de premis i beques 2021

Entrega premis 2021

La Fundació Agrupació va celebrar, el passat 30 de novembre, el seu acte anual de lliurament del Premi de recerca de base científica en l'àmbit de la infància i les Beques de formació per a estudis de postgrau i màsters que convoca anualment.

L'acte, que va tenir lloc a l’auditori de la Fundació Joan Miró de Barcelona, va comptar amb la participació del Sr. Jordi Ferrer i la Sra. Soledad Nieto, president i tresorera, respectivament, de la Fundació Agrupació.

Les 7 beques concedides tenen una dotació total de 25.000 €, i el Premi de recerca en l'àmbit de la infància, una dotació de 12.000 euros.

Beques per a estudis de postgrau o màsters

El Premi de recerca en l'àmbit de la infància es va concedir al projecte "Descifrar la recaída en la leucemia linfoblástica aguda pediátrica de células B: de los mecanismos moleculares a los biomarcadores pronóstico y la terapia dirigida", presentat per la Fundació Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras. Va recollir el premi la Dra. Biola M. Javierre.

Concert

CONCERT DE CLOENDA

Per finalitzar l'acte, va actuar el grup The Gourmets Vocal Quartet, que van interpretar cançons a capella. The Gourmets Vocal Quartet s'endinsa en el gòspel i el soul, presentant els seus concerts des d'una perspectiva musical i humanista; donant a conèixer aquests cants que van ajudar a milions d'éssers humans a suportar l'esclavitud, però també a transmetre's plans de fugida cap a la llibertat.