Benvinguts Fundació Agrupació

Fundación RACC - Test Salut i Conducció

Aula de infancia y adolescencia Universitat Politécnica de Valéncia

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Dia Mundial de l’Activitat Física

Activitat fisica

El dia 6 d’abril es celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física, amb l’objectiu de promoure l’activitat física, un element fonamental de salut i benestar.

L’activitat física que acumulem al llarg del dia i que tenim integrada en la nostra rutina diària és una eina de promoció de la salut i prevenció de les malalties. Per exemple, caminar, anar amb bicicleta o estar al nostre lloc de treball de manera més activa.

L’esperança de vida de les persones actives és superior a les sedentàries. A més, a llarg termini són més autònomes i tenen millor capacitat per enfrontar-se als reptes quotidians.

Dormir bé és molt important per a la regeneració cel·lular, ser actius afavoreix el son i evita trastorns, com l’insomni.

Practicar activitat física ajuda a crear xarxes socials, millora l’estat d’ànim, redueix l’estrès i ajuda a combatre la depressió i l’ansietat.