Benvinguts Fundació Agrupació

Amb Miquel Vilardell
i Pilar Rodríguez

Webinar 'La Soledat, un univers per explorar'

Amb el Dr. Francesc Torralba.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 17 de setembre
XXIV Convocatòria 2021.

Premi àmbit de la Infància

Presentació: fins al 30 de setembre
XXIV Convocatòria 2021.

Acte de lliurament de premis i beques 2019 de la Fundació Agrupació

Visiti la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Fundación RACC - Test Salut i Conducció

Aula de infancia y adolescencia Universitat Politécnica de Valéncia

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Acte d’entrega de Beques i Premi de la Fundació Agrupació

acte lliurament beques

El passat dia 17 de desembre va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi de Recerca en l'àmbit de la Infància 2020 i de les beques per a màsters i postgraus que atorga la Fundació Agrupació.

L'acte va ser presidit pel Sr. Juan José Loscos i la Sra. Imma Playà, President i Directora de la Fundació Agrupació respectivament.

El periodista Sr. Xavier Puig, va ser el presentador de l'acte.

En el decurs de l'acte es van entregar 8 beques per a cursar els següents estudis:

Màster de Biotecnologia Molecular, màster en Enginyeria Quàntica, Enginyeria Industrial, Innovació i Investigació en Informàtica, màster universitari de Professorat, especialitat en Anglès, Arquitectura, Física de Sistemes Complexos, i màster en Formació del Professorat, especialitat en Biologia i Geologia.

El premi d'investigació de base científica en l'àmbit de la Infància va ser lliurat a Oncoheroes Biosciences S.L, a la investigadora principal la Dra. Eva Méndez, pel projecte: "Proyecto 2HIT en Meduloblastoma: Identificación de nuevas moléculas selectivas y altamente eficaces para combatir el meduloblastoma pediátrico“.

Alba Ventura

Per finalitzar l'acte vàrem poder gaudir de la pianista la Sra. Alba Ventura, que ens va deleitar amb una actuació musical de piano, on va interpretar les següents obres: el segon i tercer moviment de la Sonata KV 331 (300i) en la major Wolfgang Amadeus Mozart, Menuetto i Rondò AllaTurca.

Alba Ventura L'Alba Ventura és una pianista reconeguda a nivell internacional. Actualment és professora al Conservatori Superior de Música del Liceu.

Si no vàreu poder seguir l'acte, el podeu veure a: Canal de Youtube del Grupo ACM España

Agenda Gener

Beques per a estudis de postgrau o màster
XXIV Convocatòria 2021

Termini de presentació: Fins el 17 de setembre

Amb l’objectiu de promoure la formació, la Fundació Agrupació convoca per vint-i-quatrè any consecutiu aquests ajuts destinats a clients o a fills de clients del Grup ACM Espanya (Agrupació, Atlantis i/o GACM Seguros Generales) que, una vegada hagin finalitzat estudis de grau universitari, vulguin realitzar estudis de postgrau i màsters.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 17 de setembre de 2021.

Butlleta de presentació.

Convocatòria Premi d’investigació en l’àmbit de la Infància
XXIV Convocatòria 2021

Termini de presentació: Fins el 30 de setembre

Es premiarà un projecte de recerca de base científica que es vulgui portar a terme sobre prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties i accidents en l’àmbit de la infància.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 de setembre de 2021.

Butlleta de presentació.