Benvinguts Fundació Agrupació

Fundación RACC - Test Salut i Conducció

Aula de infancia y adolescencia Universitat Politécnica de Valéncia

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

4 de febrer - Dia Mundial contra el Càncer

El càncer és un tipus de malaltia en què un grup de cèl·lules desenvolupen un creixement descontrolat i invasiu, en alguns casos es produeix una metàstasi cap a altres òrgans del cos. Aquests tres factors fan que el càncer es diferenciï d’un tumor benigne que s’autolimita i no és invasiu. Hi ha més de 200 tipus de càncers.

El Dia Mundial contra el Càncer es celebra el dia 4 de febrer. Principalment és impulsat per la Organització Mundial de la Salut (OMS), el Centre Internacional d’Investigacions sobre el Càncer (CIIC) i la Unió Internacional Contra el Càncer (UICC) amb l’objectiu d’augmentar la consciència i mobilitzar a la societat en contra d’aquesta malaltia. Per aquest motiu es fan accions de sensibilització, com també fem des de la Fundació.

Hàbits saludables per nadal Cada any les xifres de persones que pateixen aquesta malaltia augmenta. A Espanya s’estima que l’any 2019, 277.234 persones van ser diagnosticades. Les dades ens diuen que els homes son més propensos a tenir càncer de pròstata, seguit pel de colon, recte i anus i en tercer lloc el càncer de pulmó. En canvi, en les dones el càncer més freqüent és el de mama, seguit pel de colon, recte i anus i en tercer lloc el de pulmó.

Enllaç d’interès al Codi Europeu Contra el Càncer

Agenda Febrer

Beques per a estudis de postgrau o màster
XXIII Convocatòria 2020

Termini de presentació: Fins el 18 de setembre

Amb l’objectiu de promoure la formació, la Fundació Agrupació convoca per vint-i-tresè any consecutiu aquests ajuts destinats a clients o a fills de clients del Grup ACM Espanya (Agrupació, Atlantis i/o GACM Seguros Generales) que, una vegada hagin finalitzat estudis de grau universitari, vulguin realitzar estudis de postgrau i màsters.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 18 de setembre de 2020.

Podreu trobar les bases d’aquesta convocatòria així com la butlleta de presentació a continuació o a l’apartat “d’Informació i properes activitats” a la pàgina web de la Fundació.

Butlleta de presentació.

Convocatòria Premi d’investigació en l’àmbit de la Infància
XXIII Convocatòria 2020

Termini de presentació: Fins el 29 de setembre

Es premiarà un projecte de recerca de base científica que es vulgui portar a terme sobre prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties i accidents en l’àmbit de la infància.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de setembre de 2020.

Butlleta de presentació.