Benvinguts Fundació Agrupació

Fundación RACC - Test Salut i Conducció

Aula de infancia y adolescencia Universitat Politécnica de Valéncia

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Unes vacances diferents...

Unes vacances diferents Aquestes vacances d’estiu seran diferents a les que estem acostumats cada any, però no per això han de ser menys gratificants. Haurem de seguir una sèrie de pautes que ja han vingut a casa per quedar-se, però, podem aprofitar per fer unes vacances més de proximitat i visitar o redescobrir llocs que tenim al voltant i que no els coneixíem. També podem quedar amb amics, família, sempre que siguin grups reduïts, mantenint la distància social i si pot ser a l’aire lliure. El més important és que ens puguem relaxar i desconnectar d’aquests últims mesos tan convulsos que hem patit i agafar forces per encarar la tardor.

Pautes a recordar:

Gastronomia sostenible Posa’t la mascareta. La mascareta s’ha tornat imprescindible, per aquest motiu s’ha de fer un bon ús de la mateixa.

Abans de posar-te-la renta’t les mans amb sabó o gel hidroalcohòlic. Has de mirar que et cobreixi bé la boca i el nas, i no tocar-la. No te la baixis, ni te la treguis per parlar, canvia-la si està humida. I per últim, però no menys important, si és d’un sol ús, assegura’t de tirar-la en una bossa tancada i en el contenidor de rebuig.

Gastronomia sostenible Renta’t les mans. Cal que et rentis les mans diverses vegades al dia, però en especial, abans i després d’anar al lavabo, després de mocar-te, tossir, manipular escombraries, tocar superfícies, manetes, baranes... Te les pots rentar amb aigua i sabó o bé utilitzant gel hidroalcohòlic.

Gastronomia sostenible Distància social. Mantingues la distància social entre altres persones. Es recomana una distància de seguretat de 1,5 metres i evitar les aglomeracions.

Gastronomia sostenible Evita compartir estris, beguda o menjar. Els coberts, els gots, els tovallons, o els mocadors, no s'han de compartir sense netejar-los degudament. Tampoc s’ha de compartir les cigarretes o estris personals.

BON ESTIU!!!

Agenda Agost

Beques per a estudis de postgrau o màster
XXIII Convocatòria 2020

Termini de presentació: Fins el 18 de setembre

Amb l’objectiu de promoure la formació, la Fundació Agrupació convoca per vint-i-tresè any consecutiu aquests ajuts destinats a clients o a fills de clients del Grup ACM Espanya (Agrupació, Atlantis i/o GACM Seguros Generales) que, una vegada hagin finalitzat estudis de grau universitari, vulguin realitzar estudis de postgrau i màsters.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 18 de setembre de 2020.

Podreu trobar les bases d’aquesta convocatòria així com la butlleta de presentació a continuació o a l’apartat “d’Informació i properes activitats” a la pàgina web de la Fundació.

Butlleta de presentació.

Convocatòria Premi d’investigació en l’àmbit de la Infància
XXIII Convocatòria 2020

Termini de presentació: Fins el 29 de setembre

Es premiarà un projecte de recerca de base científica que es vulgui portar a terme sobre prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties i accidents en l’àmbit de la infància.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de setembre de 2020.

Butlleta de presentació.