Butlletí

Informació i properes activitats

Taula de Debat: Salut i conducció

4 de juny de 2019.

Conferència "Vida saludable i menopausa"

Data: 30 de maig de 2019.

Jornada Pobresa i Vellesa

Data: 7 de maig de 2019.

Jornada Obesitat Infantil

Data: 28 de febrer de 2019.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 16 de setembre
XXII Convocatòria 2019.

Premi Àmbit de la Infància

Presentació: fins al 27 de setembre
XXII Convocatòria 2019.

Acte de lliurament de premis i beques 2018 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2018 de la Fundació Agrupació.

Visiti la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Fundación RACC - Test Salut i Conducció

Aula de infancia y adolescencia Universitat Politècnica de València

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Renovació pàgina web
Envelliment Saludable

Renovació pàgina web Envelliment Saludable

Segons L’OMS, l’envelliment saludable es defineix com el procés d’optimitzar les oportunitats de salut física, mental i social que permetin a la gent gran participar activament en la societat sense patir discriminació i gaudir una qualitat de vida bona i independent.

L’any 2012, la Fundació Agrupació i la Fundació Salut i Envelliment de la UAB, varen crear conjuntament la pàgina web d’Envelliment Saludable.

Al llarg d’aquest mes de juliol, trobareu actualitzada aquesta pàgina web amb un nou disseny que permet una millor visualització d’aquest web en diferents dispositius.

A l’apartat de Recomanacions podreu trobar consells generals sobre alimentació, activitat física, salut i autocura, relacions socials i seguretat i caigudes.

Continuarem renovant de manera trimestral els continguts sobre articles d’opinió, salut, alimentació i personatge destacat, i que gràcies al nou disseny és més fàcil accedir-hi.

Per entrar a la pàgina, podeu fer-ho a través de l’enllaç del web de la Fundació Agrupació o bé accedint a www.envellimentsaludable.com

Esperem que sigui del vostre interès i que us agradi!