Programes i activitats, Infancia. Fundació Agrupació

Què fem

Programes i activitats

Infància

Gimcana de la dieta mediterrània
La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s'assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Colònies d’estiu
Enguany des de la Fundació Agrupació presentem com a novetat la realització d’unes colònies d’estiu per als fills i filles de clients d’Agrupació. Aquesta nova iniciativa pretén oferir als infants un dies de lleure, amb espai per jugar, passar-ho molt bé i amb la possibilitat de conèixer nous amics.

Amb aquestes colònies d’estiu que organitzem des de la Fundació Agrupació tenim l’objectiu de treballar la promoció d’estils de vida saludable mitjançant activitats que treballin l’alimentació saludable i l’activitat física.

Per a desenvolupar l’activitat de les colònies d’estiu comptem amb la col•laboració de la Fundació Pere Tarrés que està integrada amb els millors professionals, directors i monitors que treballen al llarg de tot l'any i que en els moments de vacances escolars és quan desenvolupen aquesta apassionant tasca que és l'educació en el lleure. Ho fan des de la professionalitat, per fer la feina amb el màxim rigor, i ho fan també des de la passió, la passió que hi posem tots aquells que treballem en l'educació dels infants.

Joc hàbits saludables. Un joc cooperatiu en web
La Fundació Agrupació es proposa desenvolupar un joc virtual amb l’objectiu de contribuir a que infants d’entre 8 i 12 anys puguin consolidar hàbits saludables dins la seva dinàmica de vida quotidiana.

El centre del projecte són tres històries dels personatges protagonistes que els visitants han d’ajudar a que tinguin uns hàbits saludables, treballant els hàbits alimentaris, l’activitat física i les relacions socials.

Visiti la web del joc: http://www.can-seixanta.com/

Sensibilització
Mitjançant la promoció i difusió d'activitats o campanyes relacionades amb el col·lectiu infantil i juvenil, s'aconsegueix l'objectiu de sensibilitzar la població i promocionar estils de vida saludable entre la població infantil i juvenil. Aquestes activitats són realitzades tant des de la pròpia Fundació Agrupació com en coordinació amb les entitats que treballen amb aquest col·lectiu.