Acte de lliurament de premis i beques 2020

El passat dia 17 de desembre va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi de Recerca en l'àmbit de la Infància 2020 i de les beques per a màsters i postgraus que atorga la Fundació Agrupació.

L'acte va ser presidit pel Sr. Juan José Loscos i la Sra. Imma Playà, President i Directora de la Fundació Agrupació respectivament.

El periodista Sr. Xavier Puig, va ser el presentador de l'acte.

En el decurs de l'acte es van entregar 8 beques per a cursar els següents estudis:

Màster de Biotecnologia Molecular, màster en Enginyeria Quàntica, Enginyeria Industrial, Innovació i Investigació en Informàtica, màster universitari de Professorat, especialitat en Anglès, Arquitectura, Física de Sistemes Complexos, i màster en Formació del Professorat, especialitat en Biologia i Geologia.

El premi d'investigació de base científica en l'àmbit de la Infància va ser lliurat a Oncoheroes Biosciences S.L, a la investigadora principal la Dra. Eva Méndez, pel projecte: "Proyecto 2HIT en Meduloblastoma: Identificación de nuevas moléculas selectivas y altamente eficaces para combatir el meduloblastoma pediátrico“.

Alba Ventura

Per finalitzar l'acte vàrem poder gaudir de la pianista la Sra. Alba Ventura, que ens va deleitar amb una actuació musical de piano, on va interpretar les següents obres: el segon i tercer moviment de la Sonata KV 331 (300i) en la major Wolfgang Amadeus Mozart, Menuetto i Rondò AllaTurca.

Alba Ventura

L'Alba Ventura és una pianista reconeguda a nivell internacional. Actualment és professora al Conservatori Superior de Música del Liceu.

Si no vàreu poder seguir l'acte, el podeu veure a: Canal de Youtube del Grupo ACM España