Acte de lliurament de premis i beques 2019

El passat dia 10 de desembre de 2019, va tenir lloc l’acte de lliurament de beques i premi de la Fundació Agrupació a la sala d’actes de l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona on hi van assistir prop de 150 persones. Va presidir l’acte l’Excm. Dr. Domènec Espriu, Vicerector de Recerca de la Universitat de Barcelona, el Sr. Juan José Loscos i la Sra. Imma Playà, president i directora, respectivament, de la Fundació Agrupació.

Hàbits saludables per nadal

A l’acte hi va assistir el president honorífic de la Fundació, el senyor Josep Lluís Vilaseca. El moderador va ser el periodista Xavier Puig. En total es van entregar 8 beques per a màsters:

Premi en l’àmbit de la Infància

El premi d’investigació en l’àmbit de la infància es va atorgar al projecte “Impacto de la dieta mediterránea durante la gestación en la microbiota del neonato” dirigit per la investigadora Dra. Francesca Crovetto de la Fundació Privada per a la Recerca i la Docència Sant Joan de Déu. La dotació del premi va ser de 12.000 €. Acte seguit, la premiada va fer un petit parlament d’agraïment.

Hàbits saludables per nadal

Per finalitzar, el quartet musical Les Fourchettes va realitzar una gran actuació musical per a tots els assistents, la resposta del públic va ser molt bona.