Acte de lliurament de premis i beques 2018

El passat dia 18 de desembre de 2018, va tenir lloc l'acte de lliurament de premi i beques de la Fundació Agrupació al Paranimf de la Universitat de Barcelona. Va presidir l’acte l’Il·lm. Sr. Xavier Bernadí, director general de Dret i d’Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Josep Lluís Vilaseca i la Sra. Imma Playà, president i directora, respectivament, de la Fundació Agrupació, així com el Sr. Juan José Loscos, director general adjunt de productes i serveis de GACME i vicepresident del Patronat de la Fundació. Les beques concedides, 11 en total, amb un pressupost destinat de 25.000 €, van ser les següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Gender Studies
- Neurociència Cognitiva i Neuropsicologia
- Bioinformàtica
- Disseny i Desenvolupament de Producte
- Advocacia i especialització en Internacional Business Law
- Enginyeria Industrial
- Doctorat en Biotecnologia
- Antropologia Social i Etnografia
- Enginyeria Informàtica, Gestió i Telecomunicacions
- Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina
- Erasmus Mundus en Estudis de la Dona i de Gènere a Europa

El premi concedit, la dotació del qual és de 15.000 € euros va ser el següent:

Premi en l’àmbit de la Infància

Projecte:Identificació de biomarcadors placentaris del metabolisme lipídic en obesitat materna: efectes endocrí-metabòlics en la descendència”.
Presentat per Fundació Institut de Recerca Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI).

Va recollir el premi la Dra. Judit Bassols.

El moderador durant tot l’acte va ser el Sr. Xavier Puig, del Col·legi de Periodistes de Barcelona. Per finalitzar l'acte, es va oferir un recital d'òpera interpretat pel Sr. Marc Sala (tenor), Sra. Elionor Martínez (soprano) i Sr. Josep Garcia (pianista), que van interpretar peces de Rossini, Bellini i Donizetti, entre altres autors.