Acte de lliurament de premis i beques 2017

El passat dia 30 de novembre de 2017, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació a la Sala de l’Espai Francesca Bonnemaison.
Va presidir l’acte la Sra. Assumpció Vilà, Síndica de Greuges de Barcelona, el Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació Agrupació, el Dr. Míquel Martínez, patró de la Fundació i la Sra. Imma Playà, directora de la Fundació Agrupació.

Les beques concedides, 10 en total, amb un pressupost destinat de 25.000 €, van ser les següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Interpretació
- Plant Biotechnology
- Desenvolupament i Innovació d’Aliments
- Economia
- Neuriscience
- Gestió Cultural
- Enginyeria de Telecomunicacions
- Formació de Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat en anglès
- Química Industrial i Introducció a la Investigació Química
- Enginyeria Industrial

El premi concedit, la dotació del qual és de 15.000 € euros va ser el següent:

Premi Envelliment

Projecte:El rol preventiu de les prestacions per dependència”.
Presentat pel Centre de Recerca en Economia i Salut CRES – Universitat Pompeu Fabra.

Va recollir el premi la Dra. Helena M. Hernández Pizarro.

El moderador durant tot l’acte va ser el Sr. Xavier Puig, del Col·legi de Periodistes de Barcelona. A la finalització de l’acte, es va poder gaudir de l’actuació del Cor Madrigal, el qual es focalitza en la interpretació del repertori contemporani, amb especial èmfasi en la divulgació dels autors catalans.