Acte de lliurament de premis i beques 2016

El passat dia 1 de desembre de 2016, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació a la Sala Oriol Bohigas de l’Ateneu Barcelonès.

Va presidir l’acte el Sr. Xavier Bernadí, Director General de Dret i d’Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació Agrupació, i la Sra. Imma Playà, directora de la Fundació Agrupació.

Les beques concedides, 10 en total, amb un pressupost destinat de 30.000 €, van ser les següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Màster of Science Integrated Product Design
- Màster en Infermeria d'Urgències Hospitalàries
- Màster Universitari en Advocacia
- Màster en Enginyeria Industrial
- Formes d'Anàlisi i Intervenció en el Patrimoni Construït (FAIPAC)
- Postgrau en salut mental col·lectiva
- Màster en formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat,
  Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- Postgrau de Residència Clínica en Tècniques Quirúrgiques Aplicades a la Cavitat Oral
- Màster en Osteopatia
- Màster Universitari en Gestió d'Organitzacions i Projectes Esportius

El premi concedit, la dotació del qual és de 15.000 € euros va ser el següent:

Premi Infància

Projecte:Ensayo clínico aleatorizado de grupos paralelos, doble ciego, placebo control, para evaluar la eficacia y seguridad del ácido docoxahenoico en el tratamiento coadyuvante de niños con trastorno del espectro autista”.
Presentat per la Fundació per a la Investigació Biomèdica de Còrdova (FIBICO).
Va recollir el premi el Dr. Juan Luís Perez Navero.

Tot seguit el presentador de l'acte, Genís Sinca, anuncià un concert de piano a càrrec de la Sra. Alba Ventura, la qual va interpretar peces de Beethoven, Liszt, Scriabin i Rautavaara.

Finalment Genís Sinca, realitzà la cloenda de l’acte de lliurament de premis i beques 2016.