Acte de lliurament de premis i beques 2015

El passat dia 3 de desembre de 2015, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació a la Sala d'actes de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona.

Va presidir l’acte la Sra. M. Assumpció Vilà i Planas, Síndica de Greuges de Barcelona, el Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació Agrupació, i la Sra. Imma Playà, directora de la Fundació Agrupació.

Les beques concedides, 10 en total, amb un pressupost destinat de 30.000 €, van ser les següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Oncology master
- Màster Nutrition and Health
- Màster en enginyeria industrial
- Màster professional en màrqueting digital i xarxes socials
- Màster of Science (MSc) in Engineering (Control and Automation)
- Màster en química farmacèutica
- Màster en història de la ciència: ciència, història i societat
- Màster universitari en fisioteràpia neuromusculoesquelètica
- Màster en biotecnologia Industrial i Ambiental
- Postgrau en disseny de vestits de núvia i cerimònia

Els premis concedits, la dotació dels quals és de 15.000 € euros per a cada premi, van ser els següents:

Premi Infància

Projecte:microRNAs i Malalties metabòliques d'origen fetal: Mecanismes fisiopatològics i marcadors de risc EPIPROG”.
Presentat per la Fundació Sant Joan de Déu (Barcelona).
Va recollir el premi la Dra. Marta Díaz Silva.

Premi Gent Gran

Projecte: Identificació de biomarcadors lipídics en líquid cefaloraquidi com a predictors del desenvolupament de la malaltia d'Alzheimer en pacients amb deteriorament cognitiu lleu”.
Presentat per l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRB-Lleida).
Va recollir el premi la Dra. Alba Naudí Farré.

Premi Discapacitat

Projecte:Millora de la qualitat de vida de les dones amb diagnòstic d'esclerosi múltiple i disfunció urinària després d'un programa de rehabilitació esfinteriana”.
Presentat per la Fundació Privada per a la lluita contra l'Esclerosi Múltiple de Barcelona.
Va recollir el premi la Sra. Rosa Masriera.

Tot seguit el presentador de l'acte, Genís Sinca, anuncià el concert de música afroamericana (gospel i soul) a càrrec del grup “The Gourmets Vocal Quartet“.

Finalment Genís Sinca, realitzà la cloenda de l’acte de lliurament de premis i beques 2015.