Acte de lliurament de premis i beques 2014

El passat dia 3 de desembre de 2014, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació a la Sala Oriol Bohigas de l’Ateneu Barcelonès.

Va presidir l’acte l’Honorable Conseller de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Sr. Francesc Homs, el Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació Agrupació, i la Sra. Imma Playà, directora de la Fundació Agrupació.

Les beques concedides, 7 en total, amb un pressupost destinat de 30.000 €, van ser les següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Màster en Periodòncia
- Màster Universitari en Recerca Biomèdica Translacional
- Màster Universitari en Direcció d'empreses de l'Esport
- Doctorat en Ciència Política i Relacions Internacional
- Màster en Turisme i Humanitats
- Màster Universitari en Direcció Estratègica de Seguretat i Política
- Màster Universitari en formació del professorat i ensenyaments d'idiomes

Els premis concedits, la dotació dels quals és de 15.000 € euros per a cada premi, van ser els següents:

Premi Infància

Projecte:Implementació de una nova eina de diagnòstic basada en la seqüenciació massiva per a pacients del espectre del Síndrome de Rett”.
Presentat per l’Hospital Universitario Cruces. Barakaldo (Bizkaia).
Va recollir el premi la Dra. María Isabel Tejada Mínguez.

Premi Gent Gran

Projecte: Contribució a la detecció precoç de fragilitat en persones grans mitjançant biomarcadors cel·lulars i moleculars ”.
Presentat per la Universidad da Coruña.
Va recollir el premi la Dra. Blanca Laffon Lage.

Premi Discapacitat

Projecte:Efectes del suport nutricional sobre els paràmetres nutricionals i la qualitat de vida en persones amb discapacitat intel·lectual que presenten obesitat”.
Presentat per la Fundació Privada Pro-disminuïts psíquics Finestrelles.
Va recollir el premi el Dr. Lluís Monset.

Tot seguit la directora de la Fundació Agrupació, la Sra. Imma Playà, presentà el concert de música clàssica a càrrec del Grup de Cambra Amics de la Unesco.

Finalment el Sr. Josep Lluís Vilaseca i Guasch, president de la Fundació Agrupació, realitzà la cloenda de l’acte de lliurament de premis i beques 2014.

Galeria d'imatges