Acte de lliurament de premis i beques 2013

El passat dia 25 de novembre de 2014, a l'Auditori del Conservatori de Música del Liceu de Barcelona, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació.

El Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació Agrupació va presidir l'acte, acompanyat del  Sr. David Parcerisas, President de la Coordinadora Catalana de Fundacions, i la Sra. Imma Playà, directora de la Fundació Agrupació.

Les beques i els premis concedits, la dotació dels quals és de 15.000 € euros per a cada premi, van ser els següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Màster MSC Events Management (Arts and Culture)
- Màster Universitari en Direcció i Administració d'Empreses
- Postgrau en Dificultats i Trastorns de l'Aprenentatge
- Erasmus Mundus Master Programme Euroculture
- Postgrau en Teràpia Racional Emotiva Conductual
- Màster en Nanociència i Nanotecnologia
- Màster d'Enginyeria Biomèdica
- Màster en Psicologia Clínica i de la Salut
- Màster en Estadística i Investigació Operativa
- Màster Universitari de Nutrició Humana i Qualitat dels Aliments
- Màster en Arqueologia Clàssica

Un total d’11 beques, amb un pressupost destinat de 30.000 €

Premi Infància

Projecte:Diagnóstico precoz y prevención de disfunción cardiovascular en niños concebidos mediante técnicas de reproducción asistida”.
Presentat per la Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica.
Va recollir el premi la Dra. Fátima Crispi Brillas.

Premi Gent Gran

Projecte: Validación de biomarcadores epigenéticos en la enfermedad de Alzheimer”.
Presentat per la Fundació Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge IDIBELL.
Va recollir el premi el Dr. José Vicente Sánchez-Mut.

Premi Discapacitat

Projecte:Ratolí d'ordinador en auricular per a persones amb necessitats especials”.
Presentat pel Sr. Lluís Ribas Xirgo del Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics. Campus UAB.
Va recollir el premi el Sr. Lluís Ribas Xirgo.

Tot seguit la directora de la Fundació Agrupació, la Sra. Imma Playà, presentà el recital de poesia que amb motiu de l'any Espriu varen oferir-nos les actrius:
- Sra. Montserrat Carulla. Actriu.
- Sra. Vicky Peña. Actriu.

Finalment el Sr. Josep Lluís Vilaseca i Guasch, president de la Fundació Agrupació, realitzà la cloenda de l’acte de lliurament de premis i beques 2013.