Acte de lliurament de premis i beques 2012

El passat dia 29 de novembre de 2012, a la Sala Oriol Bohigas de l’Ateneu Barcelonès, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació.

L’Honorable Sr. Josep Lluís Cleries i González, Conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya va presidir l'acte, acompanyat del  Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació Agrupació, i la Sra. Imma Playà, directora de la Fundació Agrupació.

Les beques i els premis concedits, la dotació dels quals és de 15.000 € euros per a cada premi, van ser els següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Màster de Psicopatología Clínica infanto juvenil
- Màster en Química de Materials Aplicada
- European Wind Energy Master( Master in Wind Energy)
- Màster en Belles Arts
- Màster en Neurociències
- Màster en Traducción y Tecnologías: Traducción de Software y productos multimèdia
- Màster Universitari en Investigació Clínica aplicada en ciències de la Salut
- Màster en Rehabilitació Neuropsicològica i Estimulació Cognitiva
- Màster in International relations and Europe
- Màster en Música Contemporánea en la especialización de Violín
- Doctorat Automàtica, Robòtica i Visió

Un total d’11 beques, amb un pressupost destinat de 30.000 €

Premi Infància

Projecte:Hacia un diagnóstico objetivo del TDA/H”.
Presentat per la Fundació Privada per a la Recerca  i la Docència Sant Joan de Déu.
Va recollir el premi la Sra. Claudia Caprile.

Premi Gent Gran

Projecte: Identificación de los patrones de multimorbilidad y polimedicación asociada en una muestra poblacional de persones mayores de 65 años en atención primaria”.
Presentat per IDIAP Jordi Gol.
Va recollir el premi la Sra.  Concepció Violán Fors.

Premi Discapacitat

Projecte:Aplicació de la seqüenciació de l’exoma per al diagnòstic de la discapacitat intel·lectual”.
Presentat per la Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica.
Va recollir el premi la Sra. Irene Madrigal Bajo.

Tot seguit la directora de la Fundació Agrupació, la Sra. Imma Playà, presentà el col·loqui intergeneracional “Abans i Ara. Posició dels mitjans de comunicació davant les diferents realitats socials” en el qual participaren:
- Sr. Juan Guerrero, fotoperiodista.
- Sra. Rita Marzoa, periodista i directora del programa Solidaris de Catalunya Ràdio.
- Com a moderador del col·loqui el Sr. Xavier Puig del Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Finalment el Sr. Josep Lluís Vilaseca i Guasch, president de la Fundació Agrupació, realitzà la cloenda de l’acte de lliurament de premis i beques 2012.