Acte de lliurament de premis i beques 2011

El passat dia 1 de desembre de 2011, al Paranimf de la Universitat de Barcelona, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis i beques de la Fundació Agrupació.

El Sr. Josep Lluís Vilaseca, President de la Fundació, va presidir l'acte acompanyat del Sr. Ramon Terrassa, Secretari de Família del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, i la Sra. Imma Playà, gerent de la Fundació.

Les beques i els premis concedits, la dotació dels quals és de 15.000 € euros per a cada premi, van ser els següents:

Beques per a estudis de postgrau o màsters

- Master of Science Strategic Product Design.
- Màster en Enginyeria Aeroespacial.
- Màster en Educació inclusiva.

Un total de 3 beques, amb un pressupost destinat de més de 8.000 €

Premi Infància

Projecte: “Estudio Neuropsicológico y de neuroimagen de niños y adolescentes con alto riesgo de trastorno psicológico o primer episodio psicótico“.
Presentat per la Fundació Privada Clínic per a la Recerca Biomèdica i dirigit per la Dra. Josefina Castro Fornieles.
Va recollir el premi la Dra. Josefina Castro Fornieles.

Premi Gent Gran

Projecte:Estudio Clínico randomizado controlado para evaluar la eficacia del aumento del estímulo sensorial como estrategia terapéutica para el tratamiento de pacientes ancianos con disfagia orofaríngea funcional”.
Presentat per l’Institut Fundació Salut Consorci Sanitari del Maresme i dirigit pel Sr. Pere Clavé Cívit.
Va recollir el premi el Sr. Pere Clavé Cívit.

Premi Discapacitat

Projecte:Entorno virtual para facilitar el acceso al ordenador y la participación social de las personas con lesión medular alta”.
Presentat pel Centro IMEDIR. Universidade da Coruña i dirigit pel Sr. Javier Pereira Loureiro.
Va recollir el premi la Sra. Betania Groba González.

Tot seguit s’oferí un concert de piano a càrrec de la pianista Alba Ventura interpretant els següents temes: Franz Liszt
- Del tercer any dels “Années de Pèlerinage”
- Angelus! Prière aux anges gardiens
- Les jeux d'eaux à la Villa d'Este