Butlletí

Informació i properes activitats

Conferència del son

Data: 30 de gener de 2016.

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 16 de setembre
XIX Convocatòria 2016.

Premis en l'àmbit de la Infància

Presentació: fins al 16 de setembre
XX Convocatòria 2016.

Programa Respir 2016

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

“La Fundació Agrupació col·labora amb la Jornada Internacional de promoció de l’Activitat Física organitzada pel Consell Català de l'Esport de la Generalitat de Catalunya”

Imatges de programes 2015

Programa Alimentació Saludable (Gimcanes, Tallers Alimentació Joves, Jornada de Salut amb la col·laboració de l'Agència de Salut Pública de la Generalitat i conferència "Alimentació sostenible a casa").
Han participat 1.603 persones.
  Jornades de Prevenció del Càncer de Pell a Reus, Lleida, Barcelona i Sitges.
Han participat 200 persones.

Acte de lliurament dels 3 Premis d’investigació de base científica en els àmbits d'Infància, Gent Gran i Discapacitats i 10 Beques per a estudis de postgrau.
Van participar 150 persones.

Programa Envelliment Saludable (Memòria, Noves Tecnologies, Música per a la Salut, Risoteràpia, Rutes Culturals, Conferències de salut).
Han participat 858 persones.
  Jornada infantil a València “Risas de emergencia”, amb la col·laboració de la Fundació Theodora.
Han participat 395 persones.