Butlletí

Informació i properes activitats

Taula de debat "Son i conducció, mals companys de viatge"

Data: 6 de juliol de 2016.

Conferència del son

Data: 30 de gener de 2016.

Jornada Envelliment "10 Anys de la Llei de Dependència. Valoracions i reptes de futur"

Data: 16 de març de 2016.

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 16 de setembre
XIX Convocatòria 2016.

Premis en l'àmbit de la Infància

Presentació: fins al 16 de setembre
XX Convocatòria 2016.

Programa Respir 2016

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Jornades de Prevenció del Càncer de Pell

Més del 80 % dels casos de càncer de pell es podrien prevenir evitant una exposició intensa al sol i les cremades cutànies, especialment durant la infància i l’adolescència

La Fundació Agrupació, que té per objectiu la prevenció, organitza unes jornades de sensibilització del càncer de pell, on un dermatòleg realitza un screening de la pell, de manera gratuïta.

En acabar es lliura un díptic amb recomanacions.

Consells per gaudir del sol (pdf)

Durant aquest mes de maig les jornades han tingut lloc a Manresa, Sabadell i Barcelona, i se’ls ha realitzat un sceening a un total de 250 persones.

Agenda Juny-Juliol

València
Jornades de Prevenció del Càncer de Pell
Data: 2 de juny
Lloc: Universitat Politècnica de València (Centre de Salut Laboral Juana Portaceli, Edifici 6E)
Horari: de 9:30 a 15 h

Un dels objectius de la Fundació Agrupació és la PREVENCIÓ, i per aconseguir-ho desenvolupem activitats i jornades de sensibilització que promocionin condicions de vida saludable. Per aquest motiu organitzem una jornada de prevenció del càncer de pell, on un dermatòleg realitzarà, de manera gratuïta, un screening de la pell, i amb la recomanació, si s’escau, de fer una visita al seu dermatòleg. Posteriorment es lliurarà un díptic amb recomanacions.

Aquesta activitat és gratuïta.

Taula de Diàleg "Son i conducció, mals companys de viatge"
Data: 6 de juliol
Lloc: Sala Cotxeres del Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107)
Horari: de 10 a 12 h

La Fundació del RACC i la Fundació Agrupació organitzen una taula de diàleg en la que experts en la materia explicaran la influència que té la salut, i en especial el son, en garantir una millor seguretat vial.

Confirmació d’assistència al 934 826 701, al correu electrònic fundacio@agrupacio.es, o emplenant el formulari d'inscripció que trobarà en aquesta pàgina web a partir del 6 de juny.