Butlletí

Informació i properes activitats

Jornada: Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries

Data: 19 d'octubre de 2016.

Taula de debat "Son i conducció, mals companys de viatge"

Data: 6 de juliol de 2016.

Conferència del son

Data: 30 de gener de 2016.

Jornada Envelliment "10 Anys de la Llei de Dependència. Valoracions i reptes de futur"

Data: 16 de març de 2016.

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 16 de setembre
XIX Convocatòria 2016.

Premis en l'àmbit de la Infància

Presentació: fins al 16 de setembre
XX Convocatòria 2016.

Programa Respir 2016

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Imatges de programes 2016

Programa Prevenció

Programa Alimentació Saludable i Salut (Gimcanes, Jornada de Salut amb el suport de l'Agència de Salut Pública de la Generalitat, taula de diàleg sobre "Son i conducció" i conferència del Son).
Han participat 1.052 persones.
  Jornades de Prevenció del Càncer de Pell a la UPV, a la UB, a la FUB i Sabadell. Han participat 300 persones.
Jornades de prevenció del Glaucoma, a Reus, Granollers i Barcelona.
Han participat 206 persones.

Programa Envelliment Saludable (Conferències sobre estats emocionals, relacions socials, prevenció de caigudes, alimentació saludable, dinamització taller de memòria).
Han participat 549 persones.

Acte de lliurament del premi d’investigació de base científica en l'àmbit d'Infància, i 10 Beques per a estudis de postgrau per a clients o fills de clients del Grup ACM Espanya. Van participar 189 persones.   Jornada "10 Anys de la Llei de Dependència", amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés.
Han participat 180 persones.