Butlletí

Notícies breus

Jornada Envelliment "Com envellir bé emocionalment"

Data: 26 de març de 2015.

Jornada Família i Societat, Influència en la salut i el benestar dels infants i els joves

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVIII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Infància

XIX Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VIII Convocatòria 2015.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Presentació: fins al 9 d'abril
Convocatòria general d'ajuts a projectes d'intervenció relacionats amb les línies d'actuació minoritàries establertes per la Fundació.
Ampliar informació

Programa Respir 2015

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.
Colonias de verano

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Abril

Tarragona
Data: 9 d'abril
Lloc: Escola La salle
Horari: de 9 a 11 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Girona
Data: 16 d'abril
Lloc: Fedac Pont Major

Ruta Cultural
Data: 17 d'abril
Lloc: Ruta del Call
Horari: de 10:30 a 13 h

La Fundació Agrupació continua aquest any amb les rutes culturals. Aquesta primera ruta és l’anomenada Ruta del Call, “Quan es parlava Hebreu a Barcelona”.

La finalitat d’aquesta activitat és la de promoure la utilització de tècniques que permetin millorar diversos aspectes com la memòria, la comunicació, les relacions interpersonals, l’estat d’ànim i la mobilitat, entre d’altres.

Si vol més informació truqui al telèfon 93.482.67.01

Palma de Mallorca
Tallers Alimentació per a Joves
Data: 21 d'abril
Llocs: Mercat de Santa Catalina
Horari: al matí (2 grups)

Aquests tallers van destinats a joves d'entre 14 a 16 anys aproximadament. L'objectiu principal del taller és que els joves aprenguin a fer alguns menjars i que coneguin els aliments bàsics d'una dieta saludable. Es tracta de plats senzills que els joves puguin fer sols o amb amics, sense haver de manipular el foc.

Al finalitzar l'activitat es fa entrega d'un petit receptari amb la finalitat de que puguin provar diferents receptes de tot tipus.

Palma de Mallorca
Data: 22 d'abril
Lloc: Pendent de confirmar

Llibre 10x10 100 Trucs per ser més actius
Data: 27 d'abril
Lloc: Sala Coubertin del Museu Colet
Horari: a les 13 h

La Fundació Agrupació ha col·laborat en el patrocini del llibre “10x10 100 Trucs per ser més actius”, que ha editat la Secretaria General de l’Esport i l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya.

Aquest llibre és un quadern de bones pràctiques amb recomanacions adaptades a cada persona, sigui quina sigui la seva edat, des de la infància fins la vellesa, acompanyat per un apartat d’estiraments. Són consells que haurien d’esdevenir hàbits per assolir un estil de vida actiu i més saludable.

Si vol més informació truqui al 93.482.67.01

Sabadell
Data: 28 d'abril
Lloc: Escola Agnès Armengol

Taller de risoteràpia
Data: Del 30 d'abril al 21 de maig
Lloc: Sala de Formació de la Fundació (Gran Via de les Corts Catalanes, 652 Principal 2ª)
Horari: de 10:30 a 12:30 h (tots els dijous)

L’objectiu d’aquest curs és la utilització de tècniques que ajudin a alliberar les tensions del cos per tal d’aconseguir la relaxació mitjançant tècniques de riure naturals.

Si voleu més informació, truqueu al 93.482.67.01 o bé envieu un correu electrònic a fundacio@agrupacio.es