Butlletí

Notícies breus

Jornada Salut i Alimentació

Data: 15 de maig de 2014.

Roses contra l'oblit

Data: 23 d'abril de 2014.

Colònies d’estiu per als fills i filles de clients d’Agrupació.

Data: del 28 de juny al 5 de juliol

Data: del 29 de juny al 6 de juliol

Jornada Envelliment de les dones des de diferents prismes

Data: 26 de març de 2014.

Acte de lliurament de premis i beques 2013 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2013 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVII Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXI Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Infància

XVIII Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VII Convocatòria 2014.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Presentació: fins al 11 d'abril
Convocatòria general d'ajuts a projectes d'intervenció relacionats amb les línies d'actuació minoritàries establertes per la Fundació.
Ampliar informació

Programa Respir 2014

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Colonias de verano

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Juliol

Premià de Mar
Jornada Solidària “Mulla’t per l’Esclerosi Mútiple”
Data: 13 de juliol
Lloc: Centre Esportiu Municipal Premià de Mar (Francesc Mas i Abril, 16)
Horari: de 8 a 15:15 h

De 8 a 15:15 h: recollida de donatius i venda de material per la Fundació Esclerosi Múltiple.
De 11:15 a 12:15 h: sessió oberta a la població en general (cal fer un donatiu mínim d’1 € per accedir a les instal·lacions).

Fundació Agrupació i Agrupació, en col·laboració amb el CEM Premià, s’adhereixen a la campanya Mulla’t que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple amb la finalitat de recollir fons destinats a crear serveis per a les persones afectades i donar suport a la investigació de l’Esclerosi Múltiple al nostre país.

Durant la Jornada s’organitzaran un seguit d’activitats lúdic-esportives (AquaRunning, AquaTono i AquaDance i iniciació al busseig). També, seguint la tradició de la diada, es plantejarà un repte que consistirà en sumar, entre tots, el màxim de temps nedant sota l’aigua.

Guàrdia de Noguera i La Pobla de Lillet
Colònies d'estiu
Amb aquestes colònies d’estiu que organitzem des de la Fundació Agrupació tenim l’objectiu de promocionar de forma divertida l’activitat física com a element clau per mantenir-nos amb bona salut incorporant activitats de coneixement de l’entorn a través de l’educació ambiental i la pràctica de l’excursionisme.

Enguany, oferim dos tipus de colònies:

a) Casa de colònies: dirigides a nens i nenes fills de clients d’Agrupació de 8 a 12 anys. La celebració de les colònies serà entre el 28 de juny i el 5 de juliol de 2014 a l'alberg de Montsec - Mur de Guàrdia de Noguera.

b) Campaments: dirigits a nens i nenes fills de clients d’Agrupació de 13 i 14 anys. La celebració d’aquests campaments serà entre el 29 de juny i el 6 de juliol de 2014 al terreny d’acampada de la Sala (La Pobla de Lillet).

Acords de col·laboració
La Fundació Agrupació ha arribat a un acord amb la Fundació Pere Tarrés per oferir a favor del col·lectiu de clients d’Agrupació un descompte del 5% en qualsevol de les colònies d’estiu 2014 que organitzi la Fundació Pere Tarrés.