Butlletí

Notícies breus

Jornada Salut i Alimentació

Data: 15 de maig de 2014.

Roses contra l'oblit

Data: 23 d'abril de 2014.

Colònies d’estiu per als fills i filles de clients d’Agrupació.

Data: del 28 de juny al 5 de juliol

Data: del 29 de juny al 6 de juliol

Jornada Envelliment de les dones des de diferents prismes

Data: 26 de març de 2014.

Acte de lliurament de premis i beques 2013 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2013 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVII Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXI Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Infància

XVIII Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VII Convocatòria 2014.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Programa Respir 2014

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Setembre

Gimcana de la Dieta Mediterrània
Data: 5 de setembre
Lloc: Centro Natación Helios
Horari: de 17:30 a 19:30 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Lleida
Dia Mundial de l'Alzheimer
Data: 22 de setembre
Lloc: Teatre Municipal Escorxador (Lluís Companys, s/n)
Horari: a les 17:30 h

Amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, la Fundació Agrupació, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida, organitza la projecció del documental “Bucarest, la memòria perduda”, una pel·lícula documental d’Albert Solé, periodista i cineasta.

Confirmació d'assistència al 973.700.349

Ciutadella (Menorca)
Conferència sobre hàbits i estils de vida saludables
Data: 25 de setembre
Lloc: Casa de Cultura (c/ Hospital de Sta. Magdalena, s/n)
Horari: a les 17 h

La Fundació Agrupació, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Ciutadella organitza una Conferència sobre hàbits i estils de vida saludables per a conscienciar la població en general sobre la importància d’adquirir aquests hàbits a fi i efecte d’aconseguir una vida saludable.

Per més informació i inscripcions, truqueu al 93.482.67.01

Ciutadella (Menorca)
Jornada de Salut
Data: 26 de setembre
Lloc: Plaça des Pins
Horari: de 10 a 13 h

Tindrà lloc una Jornada de Salut on hi haurà uns tallers de detecció de factors de risc com: mesura de la pressió arterial, mesura del perímetre abdominal, pes i alçada. Així com consells de nutrició i dietètica.

Si voleu més informació truqueu al 93.482.67.01

Música per la Salut
Dates: 29 de setembre, 6, 13 i 20 d'octubre (dilluns)
Lloc: Passeig de Gràcia, 118
Horari: de 10:30 a 12 h

La Fundació Agrupació inicia aquest any un taller de Música per la Salut amb l'objectiu de promocionar estils de vida saludables dins l'àmbit de la prevenció.

La finalitat d'aquest curs és la utilització de tècniques que permetin obtenir una millor qualitat de vida, abordant, de manera preventiva, diversos aspectes: cognitius (memòria i llenguatge), aspectes psicosocials (comunicació, relació interpersonal), aspectes emocionals (autoestima, estat d'ànim) i aspectes físics (mobilitat, estrès, respiració).

Si voleu més informació truqueu al 93.482.67.01

Tallers de memòria
Data: del 30 de setembre al 6 de novembre (tots els dimarts i dijous)
Lloc: Fundació Agrupació (Gran Via de les Corts Catalanes, 652, Principal 2a)
Horari:
- 1 grup de 10 a 11:30 h
- 1 grup de 17:30 a 19 h

El pas del temps i l'aparició de processos de demència en l'envelliment deterioren l'atenció i la memòria, ajudes bàsiques per a les activitats del dia a dia. La Fundació Agrupació ofereix eines per pal·liar aquest deteriorament i ensinistrar en el coneixement i la utilització d'estratègies i tècniques per poder mantenir l'autonomia de la vida diària.

Si voleu més informació o voleu fer la inscripció truqueu al 934 826 701