Butlletí

Informació i properes activitats

Jornada Solidària al Tibidabo

Data: 8 de juliol de 2017.
En benefici del projecte Visió per a tothom a Catalunya, destinat a persones sense recursos que pateixen malalties visuals.
Cartell

Conferència "Vida saludable i menopausa"

Data: 14 de juny de 2017.

Taula de debat "La salut, un concepte molt ampli. Parlem-ne"

Data: 27 d'abril de 2017.

Jornada: “Malalties neurodegeneratives: Alzheimer i Parkinson”

Data: 22 de març de 2017.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XX Convocatòria 2017.
Bases

Premi Projecte Estudi Envelliment

Presentació: fins al 28 de setembre
XXIII Convocatòria 2017.
Bases

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació.

Visiti la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Motius per ser més actius - Gent Gran

10 Motius per ser més actiu - Gent Gran:

• 1. Cada pas hi compta! El moviment és una oportunitat per fer salut i mantenir l’autonomia.
  • 2. Mantinguin-se actius cada dia de tantes maneres com sigui possible, perquè això és bo per a la salut. Facin bricolatge, jardineria, etc.; pugin escales i, si tenen bicicleta estàtica, utilitzin-la.
  • 3. Vagin a comprar caminant a un comerç proper. Si han d’anar més lluny i agafen l’autobús o el metro, baixin-se en una parada abans.
  • 4. Gaudeixin activament del seu temps lliure realitzant activitats com són la petanca, el tai-txi, les activitats aquàtiques i els diversos tipus de ball, com ara els balls de saló, els balls en línia o les sardanes.
  • 5. Organitzin el seu temps per fer activitat física cada dia. Haurien de caminar diàriament, com a mínim, 30 minuts seguits, o bé 3 estones de 10 minuts o fent entre 7.000 i 10.000 passes acumulades (es poden ajudar d’un podòmetre o d’una aplicació mòbil).
  • 6. Apuntint-se a un grup de caminades. Quan quedin amb amics o familiars per parlar, en lloc d’estar-se tota l’estona asseguts, caminin.
  • 7. Col·laborin com a voluntaris o participin en algun grup de la comunitat tot fent tasques actives.
  • 8. Juguin amb els seus néts. Si els porten caminant a l’escola, obtindran beneficis tots plegats.
  • 9. Quan mirin la TV, aprofitin els anuncis per fer pauses actives: aixequin-se, caminin...
  • 10. Mentre parlen per telèfon a casa, estiguin dempeus o passejant pel passadís.

Agenda Juliol

Barcelona
Presentació del llibre de la col·lecció Envelliment Saludable: De què parlem quan diem envelliment actiu?
Data: 5 de juliol
Lloc: Sala Cotxeres del Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107)
Horari: a les 11 h

La Fundació Agrupació, amb la col·laboració de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB, presentem un nou llibre de la col·lecció envelliment saludable que aquest cop és un recull d’alguns dels llibres editats de la col·lecció. També s’han introduït temes nous com ara el tema de les vacunacions, els problemes auditius, el deteriorament cognitiu, el càncer, etc...

En acabar la presentació es lliurarà un exemplar del llibre a tots els assistents.

Confirmació d’assistència al 93 482 67 01.