Butlletí

Informació i properes activitats

Taula de debat "Son i conducció, mals companys de viatge"

Data: 6 de juliol de 2016.

Conferència del son

Data: 30 de gener de 2016.

Jornada Envelliment "10 Anys de la Llei de Dependència. Valoracions i reptes de futur"

Data: 16 de març de 2016.

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 16 de setembre
XIX Convocatòria 2016.

Premis en l'àmbit de la Infància

Presentació: fins al 16 de setembre
XX Convocatòria 2016.

Programa Respir 2016

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Imatges de programes primer semestre 2016

Programa Alimentació Saludable (Gimcanes, Tallers, Conferències...)   Jornades de Prevenció del Càncer de Pell a la FUB, UB, UPV i Sabadell. Jornades de Prevenció del Glaucoma a Reus, Granollers i Barcelona.

La Fundació Agrupació col·labora amb el Pla d’Activitat Física, Esport i Salut (PAFES) de la Generalitat de Catalunya. Roda de premsa a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, ciutat amfitriona d’enguany.

Programa Envelliment Saludable (conferències, seminaris, taules de debat...)   Jornada “10 Anys de la Llei de Dependència”, amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés.