Butlletí

Notícies breus

Jornada Envelliment "Com envellir bé emocionalment"

Data: 26 de març de 2015.

Jornada Família i Societat, Influència en la salut i el benestar dels infants i els joves

Data: 28 de maig de 2015.

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVIII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Infància

XIX Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VIII Convocatòria 2015.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Programa Respir 2015

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Setembre

Barcelona
Presentació del Llibre de la col·lecció Envelliment saludable: Estat d'ànim i depressió en les persones grans
Data: 21 de setembre
Lloc: Sala La Cuina - Espai Fancesca Bonnemaison (Sant Pere Més Baix, 7)
Horari: a les 11 h

La Fundació Agrupació, amb la col·laboració de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB, amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, presenten un nou llibre de la col·lecció envelliment saludable, que aquest cop tracta de l’estat d’ànim i la depressió en les persones grans, amb l’objectiu d’informar i donar estratègies per poder conèixer i prevenir aquesta malaltia, que afecta a un gran número de persones.

En acabar la presentació es lliurarà un exemplar del llibre a tots els assistents.

Confirmació d’assistència al 93 482 67 01.

València
Jornada infantil
Data: 25 de setembre
Lloc: Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts de la UPV (Camino Vera, s/n)
Horari: a les 19 h

La Fundació Agrupació amb la Col·laboració de la Fundació Theodora, organitza la representació de l’espectacle de clowns “Risas de emergencia”.
La finalitat d’aquest espectacle és posar en escena la capacitat de transformació de la realitat "hospitalària" dels Doctors Somriure, fent d'una emergència un món diferent, participatiu, càlid, divertit i imaginatiu.

Per poder accedir a l’espectacle cal confirmar l’assistència trucant al 963 540 092 i passar a recollir les entrades, que son gratuïtes, per l’oficina d’Agrupació ubicada a C/ Guillem de Castro, 83 (entrada Espinosa, 2) de València.

Si voleu més informació truqueu al 963 540 092.

Vilafranca del Penedès
Gimcana de la Dieta Mediterrània
Data: 30 de setembre
Horari: de 9 a 11 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.