Butlletí

Notícies breus

Jornada Salut i Alimentació

Data: 15 de maig de 2014.

Roses contra l'oblit

Data: 23 d'abril de 2014.

Colònies d’estiu per als fills i filles de clients d’Agrupació.

Data: del 28 de juny al 5 de juliol

Data: del 29 de juny al 6 de juliol

Jornada Envelliment de les dones des de diferents prismes

Data: 26 de març de 2014.

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVIII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Infància

XIX Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VIII Convocatòria 2015.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Presentació: fins al 9 d'abril
Convocatòria general d'ajuts a projectes d'intervenció relacionats amb les línies d'actuació minoritàries establertes per la Fundació.
Ampliar informació

Programa Respir 2015

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Gener

Convocatòria general d’ajuts a entitats per a l’any 2015

La Fundació Agrupació obre una convocatòria general d'ajuts a projectes d’intervenció relacionats amb les línies d'actuació prioritàries establertes per la Fundació.

Les propostes que s'hi presentin hauran de tenir com a eix principal alguna qüestió relacionada amb els següents àmbits d’actuació:

• Gent gran. Enguany els projectes que es presentin hauran de tenir com a eix principal programes que treballin l’envelliment saludable sobre algun dels temes següents o bé tots ells (promoció de la salut, promoció de l’alimentació saludable, promoció de l’activitat física, promoció de les relacions intergeneracionals).
  • Infància. Enguany els projectes que es presentin hauran de tenir com a eix principal la promoció del bon ús de les xarxes socials entre la població infantil i juvenil.
  • Discapacitats. Enguany els projectes que es presentin hauran de tenir com a eix principal o bé la promoció de l’esport adaptat, o bé projectes que tinguin com a objectiu la incorporació d’aquest col·lectiu en el món laboral.

El termini de presentació dels projectes finalitza el 9 d’abril de 2015.

Convocatòria de premis d’investigació

Àmbit de la gent gran. XXII Convocatòria · 2015
Es vol premiar i incentivar la creativitat en la recerca dins de diferents àmbits geriàtrics, com per exemple: malalties o deterioraments d’especial incidència en la vellesa, alimentació i dietètica, activitat física, hàbitat i d’altres equivalents. L’objectiu global és oferir una millor qualitat de vida a la gent gran.

Àmbit de la infància. XIX Convocatòria · 2015
Es premiarà un projecte de recerca de base científica que es vulgui portar a terme sobre prevenció, diagnòstic i tractament de les malalties i accidents en l’àmbit de la infància.

Àmbit de la discapacitat. VIII Convocatòria · 2015
Es buscarà un projecte de base científica que es vulgui portar a terme amb l’objectiu d’afavorir i promocionar l’autonomia de les persones que presenten una discapacitat o un trastorn mental sever, a partir de projectes adreçats a promoure’n la inclusió social i laboral.

El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta convocatòria finalitza el 17 de setembre de 2015.

Podreu trobar les bases d'aquesta convocatòria en aquesta pàgina web.

Beques per a estudis de postgrau

XVIII Convocatòria 2015
Amb l’objectiu de promoure la formació, la Fundació Agrupació convoca per divuitè any consecutiu aquests ajuts destinats a clients o a fills de clients d’Agrupació que, una vegada hagin finalitzat estudis de grau universitari, una diplomatura o llicenciatura, vulguin realitzar estudis de postgrau i màsters.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 15 de setembre de 2015.

Programa Respir per a Persones Grans i Persones amb Discapacitat

El programa s’adreça a aquelles persones que són clients d’Agrupació  i que es fan càrrec de la cura d’un familiar, que per la seva situació física o psíquica necessita atenció permanent. Consisteix en oferir un ajut econòmic per facilitar un ingrés d’un mes en un centre residencial de la tercera edat o bé un centre residencial per a persones discapacitades, amb l’objectiu d’un descans familiar.

Celrà (Girona)
Gimcana de la Dieta Mediterrània
Data: 28 de gener
Lloc: Escola Les Falgueres de Celrà
Horari: de 9 a 11 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.