Butlletí

Notícies breus

Jornada Envelliment "Com envellir bé emocionalment"

Jornada Salut i Alimentació

Data: 15 de maig de 2014.

Roses contra l'oblit

Data: 23 d'abril de 2014.

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVIII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Infància

XIX Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VIII Convocatòria 2015.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Presentació: fins al 9 d'abril
Convocatòria general d'ajuts a projectes d'intervenció relacionats amb les línies d'actuació minoritàries establertes per la Fundació.
Ampliar informació

Programa Respir 2015

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.
Colonias de verano

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Març

Tarragona
Data: 4 de març
Lloc: Escola Tarragona
Horari: de 9 a 11 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Dia mundial del Glaucoma

Jornada de Prevenció del Glaucoma
Dates: del 9 al 12 de març
Llocs: Manresa, Sitges, València, Barcelona

La jornada està organitzada coincidint amb la celebració del dia mundial sobre el glaucoma, que és el proper dia 12 de març, i consta de la següent activitat:

• Un screening de la pressió intraocular. Després de la prova es donarà una targeta a cada participant amb el resultat de la mateixa i amb la recomanació, si s’escau, de fer una visita al seu oftalmòleg.
  • Lliurament d’un tríptic amb recomanacions i informació sobre la malaltia.

Lloc i data de realització:
Dia 9 de març: Manresa · Fundació Universitària del Bages (FUB) · de 10 a 16 h
Dia 10 de març: Sitges · Plaça Eduard Maristany (Plaça de Renfe) · de 10 a 14 h
Dia 11 de març: València · Universitat Politècnica de València (Centre de Salut Laboral Juana Portaceli, edif. 6E) · de 10 a 14 h
Dia 12 de març: Barcelona · Universitat de Barcelona (Pati de Lletres) · de 10 a 16 h

Aquesta activitat és gratuïta

Granollers
Data: 17 de març
Lloc: Escola Salvador Espriu

Girona
Data: 18 de març
Lloc: Escola Dalmau Carles

Jornada Com envellir bé emocionalment
Data: 26 de març
Lloc: Casa del Mar (Albareda, 1)
Horari: de 9 a 14 h

En el decurs de la trajectòria vital passem per diferents experiències, les emocions que ens generen ens poden deixar alguna patologia.
Ens cuidem el nostre cos per estar més sans, cuidem també la nostra ment? Ens preparem per quan serem grans? Com podem prevenir aquestes patologies i quines són les causes?
Totes aquestes qüestions i d’altres volem tractar-les a la Jornada que la Fundació Agrupació i la Fundació Pere Tarrés organitzem per tal de reflexionar i debatre sobre com envellir bé emocionalment.

El programa de la jornada i el formulari d'inscripció els trobarà en aquesta pàgina web.