Butlletí

Notícies breus

Roses contra l'oblit

Data: 23 d'abril de 2014.

Colònies d’estiu per als fills i filles de clients d’Agrupació.

Data: del 28 de juny al 5 de juliol

Data: del 29 de juny al 6 de juliol

Jornada Envelliment de les dones des de diferents prismes

Data: 26 de març de 2014.

Acte de lliurament de premis i beques 2013 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2013 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVII Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXI Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Infància

XVIII Convocatòria 2014.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VII Convocatòria 2014.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Presentació: fins al 11 d'abril
Convocatòria general d'ajuts a projectes d'intervenció relacionats amb les línies d'actuació minoritàries establertes per la Fundació.
Ampliar informació

Programa Respir 2014

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Colonias de verano

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Abril

Tarragona
Data: 1 d'abril
Lloc: Escola Cèsar August
Horari: de 9 a 11 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Tortosa
Caminada Popular (Dia Mundial de l'Activitat Física)
Data: 6 d'abril
Lloc: Parc Teodor González
Horari: de 10 a 14 h

La Fundació Agrupació col·labora amb la Generalitat de Catalunya a la Caminada popular que amb motiu del Dia Mundial de l'Activitat Física es celebrarà a Tortosa. S'iniciarà amb una concentració al Parc Teodor González a les 10:00 h, tot seguit hi haurà uns parlaments i l'inici de la caminada. Està previst que finalitzi al mateix parc a les 11:30 h. A partir de les 12:00 i fins a les 14:00 h es realitzaran diversos tallers esportius.

Sabadell
Data: 8 d'abril
Lloc: Escola Alcalde Marcet

Club de lectura
Dates: 8 i 22 d'abril, 6 i 20 de maig (dimarts)
Lloc: Sala de Formació de la Fundació (Gran Via de les Corts Catalanes, 652, Principal 2a)
Horari: de 10:30 a 12 h

Aquesta iniciativa promou el gust per la lectura i el debat sobre el sentit dels textos. Afavorirem la comunicació entre les persones, l’adquisició de coneixements i l’estimulació de la creativitat i la imaginació.

A cada sessió es comentarà el llibre llegit mitjançant la tutela d’un coordinador que repartirà els torns de paraula, llançarà preguntes per animar el debat, tallarà les intervencions excessivament llargues i es decidirà quins llibres es llegiran per a les següents trobades.

Aquest taller serà impartit per Ada Castells, escriptora i periodista.

Si voleu més informació o voleu fer la inscripció truqueu al 93.482.67.01

Girona
Data: 9 d'abril
Lloc: Escola Migdia
Horari: de 9 a 11 h

Conferència Dr. Estivill. "El son i la influència en l'estat de salut"
Data: 9 d'abril
Lloc: Sala Cotxeres Palau Robert
Horari: a les 18 h

La Fundació Agrupació iniciarà un Cicle de tres Conferències al llarg de l’any 2014. La primera serà el 9 d’abril a càrrec del Dr. Eduard Estivill, que ens parlarà sobre la son i com influeix en l’estat de salut. El Dr. Estivill és Llicenciat en Medicina i especialitzat en Neurofisiologia Clínica i Pediatria. Director de la Clínica del Son Estivill de l’Institut Universitari USP Dexeus de Barcelona, i autor de diferents publicacions entre d’altres “Nen, a dormir”.

La segona conferència serà al juny a càrrec del Sr. Carles Capdevila, Periodista i Director del diari ARA.

Girona
Tallers de memòria
Dates: del 28 d'abril al 4 de juny (tots els dilluns i dimecres)
Lloc: Casa de Cultura
Horari: de 17 a 18:30 h

El pas del temps i l'aparició de processos de demència en l'envelliment deterioren l'atenció i la memòria, ajudes bàsiques per a les activitats del dia a dia. La Fundació Agrupació ofereix eines per pal·liar aquest deteriorament i ensinistrar en el coneixement i la utilització d'estratègies i tècniques per poder mantenir l'autonomia de la vida diària.

Si voleu més informació o voleu fer la inscripció truqueu al 93.482.67.01

Taller de risoteràpia
Dates: del 30 d'abril al 21 de maig (tots els dimecres)
Horari: de 10 a 12 h

L’objectiu d’aquest curs és la utilització de tècniques que ajudin a alliberar les tensions del cos per tal d’aconseguir la relaxació mitjançant tècniques de riure naturals.

Si voleu més informació o voleu fer la inscripció truqueu al 934 826 701 o bé envieu un correu electrònic a fundacio@agrupacio.es.