Butlletí

Informació i properes activitats

Jornada Solidària al Tibidabo

Data: 8 de juliol de 2017.
En benefici del projecte Visió per a tothom a Catalunya, destinat a persones sense recursos que pateixen malalties visuals.
Cartell

Conferència "Vida saludable i menopausa"

Data: 14 de juny de 2017.

Taula de debat "La salut, un concepte molt ampli. Parlem-ne"

Data: 27 d'abril de 2017.

Jornada: “Malalties neurodegeneratives: Alzheimer i Parkinson”

Data: 22 de març de 2017.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XX Convocatòria 2017.

Premi Projecte Estudi Envelliment

Presentació: fins al 28 de setembre
XXIII Convocatòria 2017.

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació.

Visiti la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Imatges de programes primer semestre 2017

Programa Alimentació Saludable (Gimcanes, Tallers, Conferències...)   Jornades de Prevenció del Càncer de Pell a Palma de Mallorca, Mataró i Granollers. Jornada de Prevenció del Glaucoma a la Universitat de Barcelona.

La Fundació Agrupació amb la col·laboració de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB, van presentar el novè llibre de la col·lecció "De què parlem quan diem envelliment actiu?". La presentació es va fer a Barcelona.

Programa Envelliment Saludable (conferències, seminaris, taules de debat...)   Jornada “Malalties Neurodegeneratives: Alzheimer i Parkinson", amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés.