Butlletí

Notícies breus

Jornada Envelliment "Com envellir bé emocionalment"

Data: 26 de març de 2015.

Jornada Família i Societat, Influència en la salut i el benestar dels infants i els joves

Data: 28 de maig de 2015.

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2014 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XVIII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Gent Gran

XXII Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Infància

XIX Convocatòria 2015.

Premis en l'àmbit de la Discapacitat

VIII Convocatòria 2015.

Convocatòria general d'ajuts a entitats

Presentació: fins al 9 d'abril
Convocatòria general d'ajuts a projectes d'intervenció relacionats amb les línies d'actuació minoritàries establertes per la Fundació.
Ampliar informació

Programa Respir 2015

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.
Colonias de verano

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Agenda Juny

Cursos específics de noves tecnologies
Dates: 10, 12, 15, 17 i 19 de juny
Lloc: Gran Via de les Corts Catalanes, 652, Principal 2a
Horari: de 10 a 12 h

Curs Bàsic Windows + Internet
L’objectiu d’aquest curs és apropar el món de les noves tecnologies, mitjançant un taller molt senzill i pràctic, on es desenvoluparan els coneixement bàsics de Windows i dels diferents navegadors d’Internet, cercar informació amb Google, llocs web d’interès, correu electrònic amb Gmail i Outlook.com.

Per més informació i inscripcions: truqueu al 93.482.67.01 o bé envieu un correu electrònic a: fundacio@agrupacio.es

Jornada de Prevenció del Càncer de Pell
Data: 17 de juny
Lloc: Centre Mèdic Aribau Agrupació (Aribau, 168)
Horari: de 10 a 14 h

Un dels objectius de la Fundació Agrupació és la PREVENCIÓ, i per aconseguir-ho desenvolupem activitats i jornades de sensibilització que promocionin condicions de vida saludable. Per aquest motiu organitzem una jornada de prevenció del càncer de pell, on un dermatòleg realitzarà, de manera gratuïta, un screening de la pell, i amb la recomanació, si s’escau, de fer una visita al seu dermatòleg. Posteriorment es lliurarà un díptic amb recomanacions.

Cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 93.481.00.00, especificant que és per la Jornada dermatològica.

Aquesta activitat és gratuïta.

Sitges
Jornada de Prevenció del Càncer de Pell
Data: 19 de juny
Lloc: Passeig de la Ribera (davant del Restaurant Fragata)
Horari: de 17 a 20 h

Aquesta activitat és gratuïta.

Colònies d'estiu sobre promoció de l'activitat física i l'educació ambiental de la Fundació Agrupació
Amb aquestes colònies d’estiu que organitzem des de la Fundació Agrupació tenim l’objectiu de promocionar de forma divertida l’activitat física com a element clau per mantenir-nos amb bona salut incorporant activitats de coneixement de l’entorn a través de l’educació ambiental i la pràctica de l’excursionisme.

Enguany, oferim dos tipus de colònies:

a) Casa de colònies: dirigides a nens i nenes fills de clients d’Agrupació de 8 a 12 anys. La celebració de les colònies serà entre el 27 de juny i el 4 de juliol de 2015 a la casa de colònies La Ruca, al Bages.

b) Campaments: dirigits a nens i nenes fills de clients d’Agrupació de 13 i 14 anys. La celebració d’aquests campaments serà entre el 28 de juny i el 5 de juliol de 2015, al terreny d’acampada La Closa de l'Estanyol (Alt Empordà).

Acords de col·laboració
La Fundació Agrupació ha arribat a un acord amb la Fundació Pere Tarrés per oferir a favor del col·lectiu de clients i empleats d’Agrupació un descompte del 5% en qualsevol de les colònies d’estiu 2015 que organitzi la Fundació Pere Tarrés.