Butlletí

Informació i properes activitats

Conferència del son

Data: 30 de gener de 2016.

Jornada Envelliment "10 Anys de la Llei de Dependència. Valoracions i reptes de futur"

Data: 16 de març de 2016.

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2015 de la Fundació Agrupació.

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 16 de setembre
XIX Convocatòria 2016.

Premis en l'àmbit de la Infància

Presentació: fins al 16 de setembre
XX Convocatòria 2016.

Programa Respir 2016

Programa d'estància Residencial per a aquelles persones que es fan càrrec d'un familiar.
Consulta las bases.Bases programa Gent Gran

Fons de Solidaritat Social

Programa d'ajut econòmic temporal per a aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada de caràcter temporal.

Visita la web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Jornades de Prevenció del Càncer de Pell

Més del 80 % dels casos de càncer de pell es podrien prevenir evitant una exposició intensa al sol i les cremades cutànies, especialment durant la infància i l’adolescència

La Fundació Agrupació que té per objectiu la prevenció, organitza unes jornades de sensibilització del càncer de pell, on un dermatòleg realitza un screening de la pell, de manera gratuïta.

En acabar es lliura un díptic amb recomanacions.

Consells per gaudir del sol (pdf)

Agenda Maig

Sabadell
Data: 3 de maig
Lloc: Centre Cívic Can Puiggener (Plaça Primer de Maig, 1)
Horari: de 10 a 12 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Manresa
Data: 4 de maig
Lloc: Fundació Universitària del Bages, (Av. Universitària, 4-6)
Horari: de 9 a 14 i de 15:30 a 17:30 h

Un dels objectius de la Fundació Agrupació és la PREVENCIÓ, i per aconseguir-ho desenvolupem activitats i jornades de sensibilització que promocionin condicions de vida saludable. Per aquest motiu organitzem una jornada de prevenció del càncer de pell, on un dermatòleg realitzarà, de manera gratuïta, un screening de la pell, i amb la recomanació, si s’escau, de fer una visita al seu dermatòleg. Posteriorment es lliurarà un díptic amb recomanacions.

Granollers
Data: 10 de maig
Lloc: Escola Ponent
Horari: de 9 a 11 h