Butlletí

Informació i properes activitats

Jornada: “Malalties neurodegeneratives: Alzheimer i Parkinson”

Beques per a Estudis de Postgrau

Presentació: fins al 15 de setembre
XX Convocatòria 2017.

Premi Projecte Estudi Envelliment

Presentació: fins al 28 de setembre
XXIII Convocatòria 2017.

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació

Acte de lliurament de premis i beques 2016 de la Fundació Agrupació.

Visita la nova web
sobre l'envelliment saludable Envelliment saludable
connexio 099

Joc hàbits saludables

Benvinguts

Les principals línies de treball de la Fundació en l'actualitat són la promoció de programes i activitats que fomentin la prevenció i l'autonomia personal.

Prevenció del Càncer de Pell

Més del 80 % dels casos de càncer de pell es podrien prevenir evitant una exposició intensa al sol i les cremades cutànies, especialment durant la infància i l’adolescència.

La Fundació Agrupació que té per objectiu la prevenció, organitza unes jornades de sensibilització del càncer de pell, on un dermatòleg realitza un screening de la pell, de manera gratuïta.

En acabar es lliura un díptic amb recomanacions.

Tríptic de 10 Regles d'Or (PDF)

Agenda Maig

Reus
Conferència Estat d’ànim i depressió
Data: 3 de maig
Lloc: Centre Cívic del Carme – Sala Polivalent (Pl. Patacada 10)
Horari: a les 11 h

La Fundació Agrupació realitza una conferència per tractar l’estat d’ànim i la depressió en les persones grans, amb l’objectiu d’informar i donar estratègies per poder conèixer i prevenir aquesta malaltia, que afecta a un gran número de persones. La conferència anirà a càrrec de la Sra. Imma Playà, Psicòloga.

En acabar la presentació es lliurarà un exemplar del llibre: Estat d’ànim i depressió en les persones grans, que forma part de la col·lecció Envelliment saludable, elaborat amb la col·laboració de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB, a tots els assistents.

Confirmació d’assistència al 93.482.67.01 o bé a fundacio@agrupacio.es

Sabadell
Data: 4 de maig
Lloc: Mercat Central (plaça del davant)
Horari:a les 10 h

La gimcana és un viatge per la dieta mediterrània, un dels models alimentaris més saludables. Els nens i nenes que hi participen van passant de prova en prova (jocs i tallers de cuina o manualitats) i alhora s’assabenten de quins són els valors nutricionals necessaris per assegurar una bona alimentació. Per què mengem, menjar per créixer, els àpats, la fàbrica dels aliments... són alguns dels temes que es tractaran durant el circuit de proves.

Vilafranca del Penedès
Data: 10 de maig
Lloc: Rambla Sant Francesc
Horari: a les 10 h

Palma de Mallorca
Jornada de Prevenció del Càncer de Pell
Data: 11 de maig
Lloc: Plaça del Mercat
Horari: de 10 a 16 h

Un dels objectius de la Fundació Agrupació és la PREVENCIÓ, i per aconseguir-ho desenvolupem activitats i jornades de sensibilització que promocionin condicions de vida saludable. Per aquest motiu organitzem una jornada de prevenció del càncer de pell, on un dermatòleg realitzarà, de manera gratuïta, un screening de la pell, i amb la recomanació, si s’escau, de fer una visita al seu dermatòleg. Posteriorment es lliurarà un díptic amb recomanacions.

Aquesta activitat és gratuïta

Palma de Mallorca
Data: 12 de maig
Lloc: Mercat de l’Olivar (plaça del davant)